Lilypie Kids Birthday tickers

woensdag 19 maart 2008

Book of Memories 2007...

Sinds een paar weken ben ik bezig geweest met het maken van een Book of Memories.
Het jaar 2007 was voor ons een bewogen jaar...ons huis verkocht, een nieuwe huis, Marco zijn werkgever failliet, Marco zijn knie-operatie tijdens de verbouwing van ons huis, Naomi naar de peuterspeelzaal en aan het eind van het jaar het overlijden van mijn oma.
Al deze herinneringen en nog veel meer heb ik nu vastgelegd in een boekwerk voor Naomi.
En dit is het resultaat...(althans een deel....)

3 opmerkingen:

saffiertje zei

Hoi Selma, ziet er echt super uit! ik kom de laatste tijd niet echt aan bloggen en scrappen toe, maar heb wel even de tijd gevonden mijn blog te updaten.
Met jullie alles goed?
Nou hier wel. Alleen een drukke tijd achter de rug met cursus dagen voor het werk e.d....

groetjes Miranda

Tessa Tegendraads zei

Hai Selma,

Je vroef of ik ervaring heb met de bind-it-all... ja dat heb ik: ik ben er echt super blij mee!!

Als je meer wilt weten mail me dan even! Je mag heb trouwens bij ons in de winkel ook uitproberen en testen hoor: dat zegt soms meer dan 1000 woorden!

Groetjes van Tessa

butterfly zei

Je bent weer goed bezig. Mooi zo'n herinneringsboek, maar tegelijk ook weer een stukje verwerken en afsluiten voor jou.