Lilypie Kids Birthday tickers

maandag 3 maart 2008

Deck of Me # 10...

De opdracht voor deze week was :
Quiet...

Stilte is voor mij een heerlijke wandeling over het strand.
Sinds mijn schoonouders drie jaar geleden naar Vlissingen zijn verhuisd, vind ik het heerlijk om over het strand te lopen als we bij hen op visite zijn.



Ogen dicht...
Luisteren naar de golven van de zee...
Het geluid van de vogels...
Alle gedachten worden mee geblazen door de wind...
Heerlijke stilte...
Alsof de wereld even stil staat...


5 opmerkingen:

butterfly zei

Ziet er weer mooi uit. Trouwens die foto met Naomi en haar Lo is ook geweldig.
groetjes,
Marja

Nicole zei

Mooi! Lijkt me ook heerlijk als het weer ietsje warmer is!

saffiertje zei

Geweldige kaart weer!

Essie zei

Love your card of this week.
Have a wonderful weekend.
love, es

Anoniem zei

Prachtig kaartje Selma. Leuk ook om je uitwerkingen te zien ( had ik nog niet eerder hihi ) Ben super benieuwd naar de uitwerking van je 11de kaartje. Hoop dat je die voor me op mn blog wilt posten. Lijkt me erg leuk :) :)

xxx Nic