Lilypie Kids Birthday tickers

woensdag 21 mei 2008

Druk, druk, druk...

Het komt er maar niet van om ook maar iets te scrappen!
Vorige week had ik mijn schoonouders een week te logeren. Dan ga je ook niet op een zolder zitten. Ook het weer speelde mee...lekker buiten zitten i.p.v. een hete zolder.
Gisteren mijn hele huis op zijn kop gezet en schoongemaakt. Vandaag lekker met Naomi buiten gespeeld in de speeltuin. Ik heb ideeën zat, daar ligt het niet aan. Loop ook al achter met mijn Deck of Me Challenge. Nu Naomi naar de kleuterschool gaat, hoop ik wat meer tijd te krijgen voor mezelf (lees : scrappen).
Vanavond ben ik maar begonnen met een digitale LO van Naomi's verjaardag. De foto's moeten nog bijbesteld worden, dus dan maar aan haar digitale scrap album 2008 werken.
Heb nog 1 druk weekje en dan ga ik er echt tegen aan...beloofd!

Geen opmerkingen: