Lilypie Kids Birthday tickers

vrijdag 6 februari 2009

Zomer...

Van mij mag de zomer beginnen! Helemaal nu ik vandaag bezig ben geweest met een reeks foto's van afgelopen zomer met Naomi in het zwembadje in de tuin. De eerste LO heb ik gemaakt voor een wedstrijd op het Scrapoholic Forum. Er werden drie sketches aangeboden en daarmee kon je aan de slag gaan. En dit is het geworden...


Ik had nog wat foto's over en heb daarmee een simpele LO gemaakt. De letters zijn van de HEMA. Het is toch zonde als de foto's verstoffen en je er niet meer mee doet...


Photobucket

1 opmerking:

Romy zei

Ik vind ze echt heel gaaf geworden allebei. Bij de eerste zijn die kleurtjes helemaal te gek, en wat je met die bloemen hebt gedaan op de tweede lay-out is ook erg mooi! Die stickertjes van de Hema heb ik ook, dus misschien zie je ze bij mij ook nog een keertje terug:)