Lilypie Kids Birthday tickers

zondag 4 oktober 2009

Op een laag pitje...

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb gepost :( Ben op het moment dan ook met een heleboel dingen tegelijk bezig: een afscheidsalbum maken, Halloween Party organiseren en dan mag ik ook nog een ballonnen-boog maken voor een stel dat binnenkort gaat trouwen. Druk, druk en nog eens druk. Van het weekend was ik van plan om te beginnen aan Naomi's ABC-Book, maar Naomi is het hele weekend al ziek. Ze heeft last van keelpijn en wil dus haast niet eten en drinken. Het hele weekend lig ik al samen met haar in bed en ben ik bezig om haar maar wat te laten eten of drinken. Hou haar morgen dan ook maar lekker thuis. Hopelijk kan ik snel weer wat showen...




Photobucket

3 opmerkingen:

Romy zei

Zo te horen heb je het inderdaad druk druk druk. En dan ook nog een zieke thuis. Veel beterschap met Naomi! Ik hoop dat ze snel een beetje opknapt.

butterfly zei

Wat een drukte allemaal. Ik hoop dat je tijdens je rustmomenten met Naomi ook wat inspiratie opdoet. Veel beterschap!

Tamara zei

goed druk bezig! beterschap voor je kleine meid en hopelijk gaat het snel beter zodat jij ook weer aan dingen toekomt.. xx Tamara