Lilypie Kids Birthday tickers

woensdag 15 september 2010

Druk..druk...

Nee...ik ben jullie niet vergeten :) Heb het momenteel druk met van alles en nog wat. Van het weekend hadden we een heerlijke buurt BBQ met de buren uit de straat. Het weer was super! Beter hadden we niet kunnen treffen. De boodschappen en het klaarmaken van alles neemt toch ook een hoop tijd in beslag.  Nu komt de tijd weer om na te denken over Halloween. Heb een leuk idee liggen, maar moet wel nog uitgevoerd worden. Toch heb ik niet stil gezeten...Twee van onze vrienden zijn trotse ouders geworden, dus voor hen heb ik babyboxen gemaakt. Kan ze nog niet laten zien, want bij één van hen moeten we nog op kraamvisite. Ook had ik nog twee verjaardagen waarvoor ik kaarten heb gemaakt en die kan ik jullie wel laten zien.

7 opmerkingen:

Romy zei

Wat een leuke, vrolijke kaartjes zijn dat! Je hebt de dolfijntjes heel leuk gebruikt en de tekst is ook zo lief.

butterfly zei

Nog bedankt voor je leuke kaartje. Het feit dat je de moeite neemt het zelf te maken waardeer ik altijd zeer. groetjes!

Kitty zei

Hartstikke leuke kaartjes! Dat dolfijntje is zo schattig!

nora zei

Leuk kaartje heb je gemaakt Selma!!Groetjes Nora

sam zei

leuke kaartjes! schattig dolfijntje!

nora zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt Selma!!Groetjes Nora

Miranda zei

Ik ben benieuwd naar alles!!!
Je kaartjes zijn helemaal leuk!!!

Fijn weekend!